7 April

Hejsan det är jag, Linda Johansson från tidan. Ja, den här gången är det verkligen jag och det är riktigt skönt att vara tillbaka. Jag är singel-människa och det är det bästa jag vet. faktiskt. Allt annat jag sagt kan ni ta och glömma, för jag vet inte vad det var med mig då. Men nu är det i alla fall jag igen. Kul att vara tillbaka.

I lördags hade vi den efterlängtade bygdegårdsfesten och allt gick super bra. Kom kanske inte så många vi trott skulle komma men det var roligt ändå :) Jobbigt att städa dagen efter och ännu jobbigare att vara bakfull idag också. Nu får det bli en vit helg så jag kan ta igen mig någon gång.
Riktigt kul att Göteneborna vågade sig hit trots allt skit som varit det sista. I sånna här lägen märker man verkligen vilka som är ens riktiga vänner :)

Var ganska trött igår så gick och la mig vid 6 tiden. Vaknade imorse av att jag fortfarande var äckligt trött men efter att ha räknat hur många timmar jag sovit kom jag fram till att det var runt 15 timmar, då kände jag att jag var tvungen att gå upp trots att jag var trött. Jag kan ju inte hålla på och sova bort hela livet.!

Idag ska jag försöka släpa mig bort till solariet. hoppas jag lyckas.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi Götenebor ÄR dina vänner, spelar ingenroll va dsom händer, vi/dom finns alltid till hand. Puss på dej Linda

2008-04-15 @ 17:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0