20 April

Igår åkte jag till Götene för att träffa Anna en sväng. vi gick upp till någon Christer som hade fest och där var Stenblom och hela det folket. Tyvärr skulle dom åka till Trollhättan nästan direkt så jag och Anna fick glida vidare hem till Johan på lite grillparty. Riktigt mysig kväll med trevliga människor och hela kittet :)

Imorgon har vi massageprov som jag inte har läst något på. Tror kanske att det är en lagom bra ursäkt för att jag ska skippa sista lektionen igen..
Blir i vilket fall som helst ingen körning den här veckan men ska komma igång snart igen!


image4

Kommentarer
Postat av: sanna

faan va du har börjat skolka o skit!

2008-05-01 @ 14:51:05
Postat av: Linda

jo jag känner det faktiskt... :/

2008-05-02 @ 22:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0