2 april - svälj dina problem, imorgon kommer nya

Ska börja med att säga Grattis till min lilla älsklings-Sanna som fyller 18 år idag! Känns som det var igår vi firade våra 15 års dagar tillsammans och det ska bli riktigt kul att få fira att vi fyller 18 tillsammans den här gången också :)
 Igår satt ju jag och Becca och blåste upp alla ballonger och sen på natten kom Mikaela, Laito och Jesper förbi och hämtade mig så vi kunde spåra hemma hos Sanna. Blev helt okej måste jag säga trots att vi hade lite dåligt med idéer på vad vi skulle göra. Kom på nu att det var en sak vi glömde att göra också....

Idag var jag i alla fall hemma från skolan och tog igen mig lite. Har storstädat på rummet och möblerat om och efter det var jag helt slut! Vädret har varit underbart idag också och jag är riktigt sugen på att grilla och ta några öl. Hanna och jag pratade om att göra det imorgon så är vädret ok och plånboken tillåter så blir det nog så :)
Krogen känns ganska lockande också måste jag säga!

Kommentarer
Postat av: Sanna

tack sötnos

2008-04-10 @ 13:37:46
URL: http://sannaandre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0