19 April

Igår klarade jag uppskrivningen!! 57 poäng så låg en bit över :) riktigt nöjd med mig själv! För att fira detta åkte jag hem till Malou på kvällen. Där var också Lollo och lite senare kom även petsson och då blev det utgång. Tidig hemfärd för Linda som blev knockefull igen (varför lär jag mig aldrig?) och som legat och spytt under ungefär hela kvällen vi varit där. EN TIMME var jag där inne. då försvann all nöjdhet som fanns efter provet kan jag lova.

Och nu vet jag inte vad jag håller på med igen. Bäst att inte förvänta mig något så slipper det bli fel från början. Jag vet ju trots allt villkoren.

Fick precis reda på att du är på G med någon ny. Var det inte så att du inte hade tid? eller var det bara så att du inte hade tid för mig? Jag vill inte gå tillbaka till oss men jag tycker ändå det är tråkigt att du inte kunde säga ärligt varför vi inte kunde vara tillsammans. Att vara ärlig hade väl varit det minsta du kunde varit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0