15 April

Andra dagen utan godis idag. känns som att jag verkligen sitter och räknar ner timmarna tills jag får äta det igen men jag ska verkligen klara det! Måste visa Anton att jag inte är så beroende av godis som det verkar... Han har satt pengar på att jag klarar det fram till torsdag och min älskade stöttande vän tror jag kommer klara det tills imorgon. (tack för att du tror på mig). Jag ska allt visa dom båda två att jag klarar hela veckan ut, detta betyder alltså att jag inte får äta godis, flötmat, kolsyrad dricka eller kakor tills nästa måndag. Jösses, nu kändes det helt plötsligt som en väldigt lång tid....

Åkte ner med Hanna idag och skulle kolla hur det gick med sommarjobbet men tyvärr var inte chefen där. Så klart. alltid när man behöver dom så är dom borta.

Pratade med Funke igår, första gången på väldigt lång tid. tycker det är tråkigt att vi glidit ifrån varandra med tanke på hur kul vi haft ihop. Aja antar att folk glider ifrån varandra med tiden och sånt är livet helt enkelt. tråkigttråkigt.


image4


Kommentarer
Postat av: Elin

hoppas du har haft en bra dag.

2008-04-15 @ 17:31:50
URL: http://flickanelins.blogg.se
Postat av: Jonna

Tävling i bloggen:)

2008-04-15 @ 17:37:04
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: Anna

Glad att du snackat med brorsan igen:D
Hoppas ni blir br avänner igen, då får jag kanske se dej här lite oftare, de skulle göra mej glad=)

2008-04-15 @ 17:42:34
Postat av: Linda

naw söt du är :)

2008-04-15 @ 17:44:36
Postat av: Bacon

Hahaha, jag stöttar väl dig? (A) :D :D men du är allt en liten godis-gris! ;)

2008-04-16 @ 18:41:38
Postat av: Linda

haha ja det märkte jag verkligen idag när du frestade mig med dumlebiten (hoho ser du sammanhanget) jo jag vet. kommer väl aldrig komma ifrån det ;)

2008-04-16 @ 19:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0