13 April

Den vita helgen blev även denna gång en dimmig helg och nu sitter jag här och har sovit max 2 timmar inatt. Mamma har redan uppläxat mig om att jag absolut inte får vara hemma imorgon också från skolan så jag antar att jag får gå och lägga mig snart om jag ska orka upp imorgon. Var i alla fall i Brännebrona igår och drack med Stenblom, dansbands-robban, therese, therese + hennes pojkvän och petsson. Trevlig kväll som alltid och mycket sång och dans.
Imorse kom ångesten fram över varför jag inte kunde låta bli att dricka så den helgen som kommer nu ska jag i alla fall vara nykter. Åkte i vilket fall som helst iväg och åt pizza på förmiddagen (psykiskt överviktig) och sen åkte jag hem och somnade i duschen igen.

Väldigt kortfattad historia men måste verkligen gå och lägga mig en stund.
bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0