11 April

Kände att ungefär 98% av mina blogginlägg har haft en lite negativ klang så nu är det dags för lite förändring :)

Idag var jag i skolan och det gick bra. fick tillbaka matteprovet och jag hade precis G. Känns riktigt gött!!
efter det skippade jag gympan igen och gick ner och gjorde lite teorifrågor. Gick faktiskt hyfsat bra för en gångs skull. Fick till och med det stora ansvaret att låsa dörren efter mig ;)

Sen gick jag och mötte Becca på stan, hon skulle klippa sig så följde med dit. Blev riktigt fint om jag får säga det själv :) Följde med henne hem en snabbis sen åkte vi iväg med hennes mamma + kompisar och käkade tacobuffé på Harrys. Åt tills jag trodde jag skulle spricka och var tvungen att klämma i mig en öl också för att skryta lite med att jag faktiskt får köpa sånt till maten nu, haha :)
Åkte hem efter det och nu har det varit en lugn hemmakväll. eller som becca skulle sagt "Chill".

Skön fredag och imorgon blir det Lidköping till kusinen. Får se om det drar sig bort mot Brännebrona på kvällen sen.

"Om man slår in mitt personnummer, alltså 90(vad det nu är),
och dina 4 sista siffror Linda, så kanske man får fram en tant på 80 år"
Hahaha Smartaste kommentaren!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hahahaha, nu tycker jag fan inte du ska mobba mig :D Du kommer inte heller med så smarta kommentarer jämt ;)

2008-04-13 @ 15:36:21
URL: http://beek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0