1 april

Idag har varit en underbar dag måste jag säga! vaknade upp imorse och kände att jag ville vara hemma igen, orkade verkligen inte ens tänka på skolan, alla prov och läxor och allt annat som gnager i huvudet. I vilket fall som helst så tvingade jag mig själv upp och åkte till skolan och var inte på mitt bästa humör under den första timmen, tills jag och Becca satte oss och kollade lite gamla bilder på bilddagboken. Då började vårkänslorna spira och humöret kom upp på topp igen! Efter det flöt allt bara på, skolan gick bra och dom sista timmarna på jobbet gick underbart bra. Äntligen är det över! känns som att varenda problem i världen försvann när jag klev utanför dom dörrarna. aldrig mer nu. så jävla skönt!

Sen åkte Becca med mig hem och så har vi spårat lite smått här ett tag. Testade äta makaronies and cheese men kom på att folk kanske hade någon speciell ost på makaronerna när dom åt det och inte vanliga ostskivor.... Imorgon ska jag i alla fall vara hemma från skolan. Missar två prov men det får jag ta igen någon annan gång.

Härliga tider :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0